iPhone’da Posta Alınamıyor Sunucuya Bağlanma Başarısız oldu hatasıyla karşılaşan iPhone ve iPad kullanıcıları için çözüm yolları mevcuttur. Bu hata, özellikle Microsoft Exchange sunucusundan yeni e-postalar almaya çalışırken ortaya çıkar. Bunun nedeni, zayıf bir ağ bağlantısı, yanlış yapılandırılmış ayarlar, uygulama aksaklıkları ve hatta e-posta şifrenizin değiştirilmesidir.
Bu sorunu çözmek için öncelikle Hesap Oturum Açma Bilgilerini ve Parolaları Yeniden Girin yöntemini deneyebilirsiniz. Bu işlem için Ayarlar’a gidin, Posta’ya dokunun ve üstüne basılı tutun. Hesaplar’ı ve yönetmek istediğiniz hesabı seçin, Hesabı Sil’i seçin ve iPhone’umdan Sil ile onaylayın. Ardından Hesap Ekle’ye tıklayarak hesap sağlayıcınızı seçin ve giriş yapın.
Eğer bu yöntem işe yaramazsa Microsoft Exchange Güvenlik Ayarlarını Değiştirin. Bu işlem, yöneticiyseniz veya yöneticiden yardım alarak yapılabilir. Aktif Dizin Kullanıcıları ve bilgisayarı açın ve üst menüde Görünüm > Gelişmiş Özellikler’e tıklayın. Sonrasında, hatalı posta hesabını bulun ve sağ tıklayın. Özellikler’i seçerek Güvenlik sekmesini seçin ve Gelişmiş’e tıklayın. Bu nesnenin üst öğesinden Devralınabilen İzinleri Dahil Et onay kutusunu seçin.
E-posta şifrenizi değiştirirseniz veya yukarıdaki yöntemler işe yaramazsa Parola Ayarlarını Değiştirin ve bağlantının çalıştığından emin olmak için yeniden test edin. Ayrıca, iCloud‘u kapatın ve tüm posta hesaplarınızı yedekleyin ve ardından parolayı sıfırlayın. Uçak modunu etkinleştirin ve ardından devre dışı bırakın. Sorunlu hesabı silin ve yeni bir hesap olarak yeniden oluşturun veya Eşitlenecek Posta Günleri alanını Sınırsız olarak değiştirin. Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla’ya giderek ağ ayarlarınızı sıfırlamanız da sorununuzu çözebilir.
Bu yazıda, iPhone’da Posta Alınamıyor Sunucuya Bağlanma Başarısız oldu hatası için sorun giderme ipuçları verdik. Sorununuz çözülmezse teknik destek aldığınızdan emin olun.