Alman otomotiv devi Porsche, logo tasarımını yenilediğini duyurdu. 60 yıldır kullanılan logosunu değiştiren marka, özünden ve köklerinden kopmadan modern bir tasarım elde etti. Yenilenen logo, Porsche’nin karakterini en iyi şekilde yansıtırken aynı zamanda markanın tarihini ve geleceğini birleştiren bir estetik büküm olarak da değerlendirilebilir. Yeni logonun sonbahar itibariyle satılacak araçlarda kullanılacağı belirtildi.
Porsche başkan yardımcısı Michael Mauer, yenilenen armaları tasarlarken tarihsel özellikleri yeniden yorumladıklarını ve arı kovanı yapısı ile fırçalanmış metal gibi yenilikçi tasarım unsurlarıyla birleştirdiklerini söyledi. Ayrıca Porsche yazısını daha da ön plana çıkaracaklarını belirten Mauer, modern ve temiz uygulamayla yeniden tasarlanmış armalarının Porsche’nin karakterini yansıttığını sözlerine ekledi.
Porsche pazarlama başkanı Robert Ader ise yenilenen armalarda 2D ve 3D armaların hizalanmasının önemine dikkat çekti. Armaların sadece yazışma ve basılı malzemelerde değil araçların üzerinde de hissedilebilir olması için çalıştıklarını belirten Ader, modernize edilmiş armaları marka tasarımını yeniden çalıştırmak için bir fırsat olarak gördüklerini ifade etti. “Armamızı duygusal vurguları altı çizmek için daha hedefli bir şekilde kullanacağız. Aynı zamanda Porsche yazısı daha da büyük bir önem kazanacak.” açıklamasında bulunan Ader, Porsche’nin özünden ve köklerinden kopmadan marka tasarımını yenilediklerini sözlerine ekledi.