Bimer’e Şikayet Nasıl Yazılır?

Bimer’e şikayet nasıl yazılır? Başbakanlık İletişim Merkezi olarak bilinen ve kısa adı Bimer olan bu kuruma şikayetlerinizi bildirebilirsiniz. Vatandaşların istek veya şikayetlerini bildirebilmeleri adına kurulmuş olan bir kurumdur.

Sizlerinde herhangi bir şikayetiniz veya isteğiniz varsa bu kuruma bildirebilirsiniz. Bu kurum da ilgili makamlar ile iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışmaktadır. Bimer’e isteklerinizi veya şikayetlerinizi ulaştırabileceğiniz bir çok yöntem de bulunuyor.

Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır?

Şikayetlerinizi veya isteklerinizi bildirebileceğiniz dört farklı yöntem bulunmaktadır. İstediğini yöntemi seçerek şikayetinizi veya isteğinizi bildirebilirsiniz. Bu yöntemlerden ve nasıl başvuru yapabileceğinizden söz edelim.

  • Telefonla arayarak,
  • İnternetten yazarak,
  • Posta göndererek,
  • Bizzat giderek,

Bimer’e Telefonla Şikayet Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır?

Şikayetlerinizi veya isteklerinizi bildirebileceğiniz ilk yol telefon yolu ile bildirmektir. Bu kurum her ilde halkla ilişkiler görevlisi görevlendirmiş durumdadır. Hangi ilde olursanız olun aradığınızda direkt olarak bu görevli ile konuşmaya başlarsınız ve isteklerinizi veya şikayetlerinizi dile getirirsiniz. Bu görevlide ilgili kurumlara isteklerinizi veya şikayetlerinizi bildirir.

  •  Telefonunuzda arama yerine girip 150’yi tuşlayıp aramanız yeterli olacaktır.

Bimer’e İnternetten Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır?

İnterneti kullanarak başvuru yapmak isteyen vatandaşlarımız da bu yöntem ile İnternet üzerinden şikayetlerini bildirebilecek. Aşağıdaki linki tarayıcınıza kopyalayıp girin.

Yukarıdaki linkte sizden bazı bilgiler istenecektir. Bu bilgiler; T.C Kimlik no, isim soyisim, annenizin kızlık soyadı ve cep telefonunuz sorulacaktır. Bunları doldurduktan sonra ”Onay kodu gönder” kısmına tıklamalısınız.

Yukarıdaki işlemleri yaptıktan sonra telefonunuza bir onay kodu gelecektir. Bu onay kodunu da sisteme girerek şikayet bildirme kısmının açılmasını sağlayacaksınız. Ardından şikayetinizi veya isteğinizi yazabileceksiniz.

Posta Yoluyla Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır?

Başvuru yollarına dair bir çok yöntem bulunduğunu söylemiştik. Bunlardan biriside posta yolu ile yapılan yöntemdir. Mektubunuzu yazıp aşağıdaki adrese göndermeniz yeterli olacaktır.

  • Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
  • B.Blok P.K.:06640 Kızılay / Ankara

Şahsen Bimer Şikayeti Başvurusu Nasıl Yapılır?

Yukarıdaki tüm yöntemleri istemezseniz ve ben bizzat başvuru yapmak istiyorum derseniz. Kurumun adresine giderek istek veya şikayetlerinizi yüzyüze de bildirebilirsiniz. Bunun için de yukarıdaki adresi kullanmanız gerekmektedir. O adrese gittiğinizde şikayetlerinizi dinlemek adına bir halkla ilişkiler görevlisi sizleri dinlemesi adına görevlendirilecektir.

Şikayet ve İsteklerin Kabul Edilim Süreci

İstek veya şikayetlerinizin doğru olması neticesinde mutlaka sonuca ulaşacaksınız. İlgili birimler gerekli işlemlerin düzeltilmesi adına harekete geçecektir. Hazırladığınız metinlerin okunaklı ve sade olmasına özen gösterin. İmla kurallarına uygun şekilde yazmaya dikkat edin.

Özel İçerikler Burada: Diğer Yazıları Kaçırmayın

Haber Merkezi
Haber Merkezi
Articles: 8293

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

meritking giriş kingroyal giriş kingroyal meritking meritkingadres.com
tokat haberleri