A101 personel maaşları bu yıl oldukça merak konusu oldu. A101 sürekli olarak personel alımı yapan bir marketler zinciri bütünüdür. Ülkemizde faaliyetlerini her zaman büyüten ve genişleten bir firmadır.
Bu firmada çalışmak isteyen bir çok vatandaşımız bulunuyor. İş başvurusu yapmadan önce çalışma şartlarını ve ne kadar para kazanabileceklerini araştırıyorlar. Sizlere burada işe başlarsanız ne kadar para alabileceğinizi söyleyeceğiz.
A101 Çalışma Şartları
Bu marketin sahibi daha önceden Bim’in sahibiydi. Bim’i sattıktan sonra A101’i açtı. Adı ise ilk açılışta toplamda 101 market ile açılış yapıldığından A101 olarak belirlendi.
- Çalışma saatleri günlük 9 saat olarak biliniyor.
- Haftalık bir gün izniniz bulunuyor.
- Bu izin günü sürekli olarak değişmektedir. Sabit bir gün de olmuyor.
- Maaşlarınız belirtilen günde hesabınıza yatırılıyor.
- Sabahçı ve öğlenci olarak 2 vardiya sistemi bulunuyor.
Çalışma şartları hakkında en iyi bilgileri orada çalışan insanlardan alabilirsiniz. A101’de çalışmış olan insanların yorumlarını belirttiği bir platform bulunuyor. Buraya tıklayarak A101’de çalışmış olan insanların fikirlerine ulaşabilirsiniz.
A101 Personel Maaşları
Bu şirketin bu kadar çok tutulmasının sebepleri ise sattığı ürünlerin oldukça ucuz olması. Bu şirkete iş başvuru yapma gibi bir düşünceniz varsa öncesinde çalışanların yorumlarını almanızı öneririz. Fakat İnternet ortamında yazılan her şey olumsuz olmaktadır. Bu nedenle etrafınızdaki bir şubeye giderek direkt olarak çalışana sormak daha mantıklı olacaktır.
Sabahçı ve öğlenci olmak üzere iki farklı vardiya sistemi bulunuyor. Sabah 9’da işe giren akşam 18’de işten ayrılmaktadır. Şirket elemanı olarak çalışan bir elemanın aldığı maaş ise 17.000 TL – 19.000 TL arasında değişmektedir. Asgari ücretin artması ile bu ücretler de arttı. Daha önceden daha düşüktü.
Alınan ücreti artırabilmeniz adına bulunduğunuz iş pozisyonunu yukarılara taşımanız gerekiyor. Mağaza yöneticisi veya mağaza müdürü olarak alınan maaşlarda yükselme olacaktır.
İş Başvurusu Yapmak İsteyenler
Eğer iş başvurusu yapmak istiyorsanız, şirket yılın 12 ayı personel ihtiyacı duymaktadır. Çünkü bu işlere girenler daha çok kısa süreliğine girmektedir. Bu nedenle de sürekli personel giriş çıkışları yaşanıyor.
İlk olarak İnternet üzerinden online başvuru yapmanız gerekiyor. Sizlerden doldurmanız adına şirket bazı bilgileri istiyor. Sonra sizleri firmalarına kayıt ediyorlar ve eleman ihtiyaçları olduklarında dönüş sağlıyorlar. Daha sonrasında ise ikametgah yerinize personel ihtiyacı olan en yakın şubede görevlendiriliyorsunuz. İş başvurusu yapmak isteyenler buraya tıklasın.
Özel İçerikler Burada: Diğer Yazıları Kaçırmayın